Plomba na sosne

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 15 Lut 1999, 00:44:38 CET

On Sun, 14 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Podobne rzeczy (tak jak rozwawialiśmy) trzebaby wrzucić do klientów irc i
> icq. I jeszcze jedno .. że może ten opis dlaczego nie powinno się
> uzywać klientów pocztowych, irc i icq dobrze żeby był jednak nieco
> dłuższy (nawet na kilka czy kilkanaście linijek). W programach ze
> wspomaganiem NLS trzeba by także zadbać o odpowiednie poprawki do potów.
IMO wypadaloby rowniez dodac opcję, ktora pozwalalaby 'overridnac'
tego typu modyfikacje. Zmuszanie "na dzien dobry" do rekompilacji
XXX pakietow w celu pozbycia sie tego wydaje mi sie lekką przesada.

Poza tym nie podobaja mi sie niektore rozwiazania 'a la security', a
w szczegolnosci ten jeden pacz na jajko (ten zwiazany z icmp). Moze
nie tyle nie podoba mi sie, co IMO takie cos nie powinno byc
defaultowo w dytrybucji.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."