przepraszam za wszystko :)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 14 Lut 1999, 22:14:48 CET

Niestty ostatnio odzywam się bardzo rzadko a spowodowane jest tym że mam w
domu nienajlepszą sytuację i mieszkam dokładnie na drugim końcu szczecina
i do najbliższego miejsca gdzie mam dostęp do internetu mam jakieś 40-60
minut jazdy autobusami/tramwajami...

Co do mojej działalności to w tej chwili robię rpm-a z micq, upgraduję
eggdropa do 2.0 (na razie alpha), może zabiorę się za kilka eggdropowych
dodatków? ale robota nie idzie mi bo w domu jestem bardzo rzadko a jak się
okazuje mimo ilości kont jakich mam żadne nie nadaje się do budowania
pakietów.

prawie ała poczta z pld-list i nie tylko poszła do /dev/null - jak
człowiek widzi 2000 listów i wie że za pół godziny ma ostatni autobus to
może się trochę wkurzyć i oprzeć o klawisz 'd'...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project