przepraszam za wszystko :)

Jarek Druzd raven w irc.pl
Śro, 24 Lut 1999, 09:01:15 CET

On Sun, 14 Feb 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Niestty ostatnio odzywam się bardzo rzadko a spowodowane jest tym że mam w
> domu nienajlepszą sytuację i mieszkam dokładnie na drugim końcu szczecina
> i do najbliższego miejsca gdzie mam dostęp do internetu mam jakieś 40-60
> minut jazdy autobusami/tramwajami...

dawaj co miales zrobic, ale przewidujesz ze Ci sie nie uda to wyrecze Cie
(a przynajmniej sprobuje)

> ale robota nie idzie mi bo w domu jestem bardzo rzadko a jak się
> okazuje mimo ilości kont jakich mam żadne nie nadaje się do budowania
> pakietów.

a apolexia ? przeciesz pracuje pod kontrolom PLD i pakietow
zainstalowanych masz chyba tam dostatek, i mozesz miec dostep z virtuala
jezeli tylko bedzie Ci sie chcialo dotrzec na miejsce 8)

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [voice talk: +48 (091) 4-534-932]
  __ (o_o)  mailto: raven w irc.pl [http://www.satan.eu.org/~raven]