Plomba na sosne

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pon, 15 Lut 1999, 09:59:57 CET

On Mon, 15 Feb 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> IMO wypadaloby rowniez dodac opcję, ktora pozwalalaby 'overridnac'
> tego typu modyfikacje. Zmuszanie "na dzien dobry" do rekompilacji
> XXX pakietow w celu pozbycia sie tego wydaje mi sie lekką przesada.

O.K Daj w takim razie pomysl (+ troche kodu w C ;) aby to
kulturalnie rozwiazac ...

> Poza tym nie podobaja mi sie niektore rozwiazania 'a la security', a
> w szczegolnosci ten jeden pacz na jajko (ten zwiazany z icmp). Moze
> nie tyle nie podoba mi sie, co IMO takie cos nie powinno byc
> defaultowo w dytrybucji.

Jedni daja swoje drivery do kart muzycznych my dajemy (na razie ) dostep
do gniazd ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin