Plomba na sosne

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 15 Lut 1999, 17:35:44 CET

Mon, 15 Feb 1999, Krzysztof G. Baranowski pisze:

> Poza tym nie podobaja mi sie niektore rozwiazania 'a la security', a
> w szczegolnosci ten jeden pacz na jajko (ten zwiazany z icmp). Moze
> nie tyle nie podoba mi sie, co IMO takie cos nie powinno byc
> defaultowo w dytrybucji.

Czy jakieś programy będą w domyślnej konfiguracji źle działać, jeśli jądro
nie ma tej łaty? (Zgaduję, że tak, i że wystarczy dodać im suidy, żeby
działały; trzeba tylko wiedzieć, które.)

Jądro mam "oryginalne" i zupełnie nie czuję potrzeby instalowania jądra
z rpmów. Poprawne działanie pakietów na waniliowym jądrze jest dla
mnie zaletą. Jeśli domyślnie mają niekoniecznie działać (rozumiem, że
pozwoli to zwiększyć bezpieczeństwo), to może przynajmniej będą jasno
ogłaszały, co trzeba zmienić, jeśli mamy waniliowe jądro?

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/