Ma³a propozycja dot. utmp

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 15 Lut 1999, 20:33:32 CET

On Mon, 15 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
> Problem w tym ze trzeba by bylo plombowac wszystkie xtermy ...
> A tutaj to raczej potrzebny jest juz specjalista aby dolozyc troche kodu
> i jeszcze dziury nie wywiercic przy okazji w tych programach ..
Hmmm... wydaje mi sie, ze przynajmniej w ktorychs *termach odpowiedni
kod juz jest, tyle ze jest uzywany na innych platformach.

Dokladniej sprawdze jutro, jak dostane z powrotem plytki ze zrodlami.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."