Pytanie pliki modułów perla i pythona

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Wto, 16 Lut 1999, 12:42:44 CET

On Mon, 15 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie znam się na perlu za dobrze (potrafię napisać w tym jakieś
> rzeczy) i tajemnicą dla mnie jest w pewnym sensie to co zawierają pliki
> *.pm. Zawieraj one kompletny opis modułu (tyle wiem) z tekstemn źródłowym
> i dokumentacją. Zauważyłem, że w perlu jaki jest zwyle dystrybuowany w
> zasadzie pewna część miejsca jest tracona gdyż same pliki .pm nie mają
> obscięten dokumentacji, która i tak już jest w postaci manów.
>
> Ktoś wie jak to obciąć i czy nie można wogóle w jeszcze bardziej
> optymalnej postaci tego przechowywać ?

Na upartego można by wycinać dokumentację ze źródeł, ale
robienie tego bez pytania usera to wg. mnie, nie najszczęśliwszy
pomysł, nie oszczędzi się chyba tak wiele miejsca, a moduł będzie
,,okaleczony'' i nie będzie możliwe czytanie dok. wprost z niego
(przy czytaniu źródeł jest to (dla mnie) wygodne)

Mniej subiektywne wady:
- przestanie działać perldoc(1) - odpowiednik man
- programiki pod2{text,html,latex,itd} staną się bezużyteczne
  (wiem, są zamienniki man2*).
- nie będzie możliwe wysyłanie patchy autorowi z poprawioną
  czy uzupełnioną dokumentacją.

Jeżeli już, to można by wycinać dok. i zapisywać w postaci
plików .pod a generowanie manuali sobie darować.

Paweł