Plomba na sosne

Wto, 16 Lut 1999, 15:06:36 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Ja tylko mowie ze osobiscie robie PLD

Myslisz się nie robisz osobiście PLD. Robimy to wspólnie i nie
tylko dla Ciebie.

> -- inna grupa osob powinna sie
> 'pocic' aby zachowac plynnosc przejcia, ja bede sluchal ale nie mam
> zamiaru sie cofac w rozwoju i sam osobiscie wszukiwac i uwazac na wszelkie
> zaleznosci -- "ktos" kto sie tym zajmuje ;) zglosi mi czy innym develocom
> uwagi a my je wysluchamy i popraiwimy co trzeba, poki co jedziemu dalej do
> przodu ...

Chcesz naprawdę ronbić tak jak ludzie z SuSe, że spece do pakietów z tej
dystrybucji są nie podobne do niczego i w związku z tym nie możliwe do
użycia z niczym innym ?
Powtarzam. Zajrzyj do TODO. Są w tej chwili istotniejsze rzeczy niż
zajmowanie się zrywaniem z czymkolwiek. Jak masz zamiar to robić to
powiedz to jasno to będzie można unikąć pomyłek z braniem pakietów
robionych tylko pod Ciebie.