ghostscript + fnlib

Wto, 16 Lut 1999, 15:11:49 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Jak wlasna to wlasna a nie z gronem panow od RH -- beda sie z nas smiali
> ze na pakietcha rh jedziemy a nie na wlasnych dlatego mowie i podalem
> powody dlaczego przy okazji grzebania w specu mozna przekierowac
> wszystkich rh-towcow do /dev/piaskownica ...

Przejmujesz się tym ? Mi chodzi o to żeby to chodziło poprawnie, a to co
sobie o tym sądzi ktoś inny dokładnie obchodzi mnie tyle co zeszłoroczny
śnieg. Mówisz, że nie zamierzasz przejmować się RH .. właśnie wszystko
robisz, zeby potwierdzić, że jesdt dokładnie odwrotnie.

Albo zaczniesz podawać konkretne powody techniczne albo o tym czym się
teraz próbujesz zajmować można zapomnieć.
P{rzypomnę Ci Wojtku, że _wszystko_ co mamy robić ma mieć podstawy
techniczne. Jeżeli dzisiaj wstałeś nie tą nogą to odpuśc sobie na jeden
dzień zajmowanie się pakietami. Nie interesuje mnie to co krtoś sądzi i
jaki ma to tego stoisunek emocjonalny. Interesuje mnie poprawienie
funkcjonowania pakietów, rozbudowanie ich funkcjonalności, leprze ich
wzajemne dopasowanie i jak najmniejsza ilość błedó. Zajmowanie się
%changelog pod powyższe nie podpada.

EOT