Plomba na sosne

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 16 Lut 1999, 15:00:03 CET

On Tue, 16 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek chyba się jednak mylisz. Przecież z "głosowania" jakie było nie
> wuynika, że chcemy zerwania z RH kompletnie. MOżes sam tego chcieć ale nie
> zmuszaj do tego innych. Podejście jakie proponujesz nie ma najmniejszego
> sensu. Zastanawiałeś się chyba juz nad tym i wydawało mi się, że jednak
> inne wnioski miakłeś (?).

Ja tylko mowie ze osobiscie robie PLD -- inna grupa osob powinna sie
'pocic' aby zachowac plynnosc przejcia, ja bede sluchal ale nie mam
zamiaru sie cofac w rozwoju i sam osobiscie wszukiwac i uwazac na wszelkie
zaleznosci -- "ktos" kto sie tym zajmuje ;) zglosi mi czy innym develocom
uwagi a my je wysluchamy i popraiwimy co trzeba, poki co jedziemu dalej do
przodu ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin