Plomba na sosne

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 16 Lut 1999, 16:24:37 CET

Wojtek, mi nie chodzi o numerek, ale o fakt ze takiego czegos
nie powinno sie wkladac do dystrybucyjnego jadra. Tym bardziej
bez nalezytego i "widzialnego" udokumentowania tego typu ficzera.

A jesli juz ma byc, to przede wszystkim konfigurowalny via /proc
i WYlaczony 'baj default'.

Ale ten zarzut nie ma nic do rzeczy.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."