glibc-2.1

Leszek Matok lam w pingu.ii.uj.edu.pl
Wto, 16 Lut 1999, 18:05:18 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

>Teraz zdarzyło się drugi raz. Też był dosyć obciążony. W sumie może to
>być efekt jądra 2.2, tylko po prostu do tej pory nie zauważyłem albo się
>akurat nie zdarzało...

Ja mialem prawie identyczne komunikaty zarowno w 2.0.x jak i w 2.2.x w
domu, ale wystepuja u mnie tylko wtedy kiedy wsadze dysk ktory nie jest na
udma w kieszen... (oprocz WD na udmie) Tylko ze nieduze obciazenie mi
wystarcza do uzyskania tego bledu, poza tym po wylaczeniu DMA dyski
zwalniaja chyba z 2krotnie... ale strat danych nie ma... nie wiem co to
ani dlaczego, tak tylko mowie zebys sie poczul pewniej, bo inni tez tak
maja (u mnie to problem sprzetu, a nie jaja 2.2, tzn. moze nie sprzetu
tylko sprzetu i jaja naraz (nie lubia sie czy jak?)).

Lam