glibc-2.1

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 11 Lut 1999, 15:57:32 CET

Jacek Osiecki wrote:

> Raczej dobre - tzn. u mnie, na RH5.2 skompilowaly sie dosyc szybko.

> Oj... tego dokladnie nie pamietam, ale to bylo chyba cos ok. 250MB. Ale moge
> sie mylic...

> Mi dziala nawet lepiej niz 3.3.2 - tzn. nawet xserver XF86_SVGA nie krzaczy
> konsoli tekstowej po wyjsciu z X-ow.

> Ja kompilowalem z:
>
> -mpentium -march=pentium -fstrength-reduce -funroll-loops -malign-loops=2
> -malign-jumps=2 -O6

To nie brzmi zbyt sensownie. Tak wiec np. -mach=pentium implikuje
-mpentium, a
-O6 implikuje -funroll-loops i -fstrenght-reduce.
Poza tym, nie zalecam stosowania -O6 lub -funroll-loops do duzych
aplikacji.
Prawdziwe testy wykazuja, ze owiele wieksze binaria powodujace gorsze
wykozystanie pamieci podrecznej dla sekcji kodu, chodza w sumie dla
duzych aplikacji
*powolniej* niz mniejsze wynikajace z prostszej kompilacji przy pomocy
tylko -march=pentium (wlacza uzywanie rozkazow specyficzynch dla danego
procesora)
i -O2 (no tak calkiem bez optymalizacji nie da sie objesc).

-O6 itp., ma tylko sens dla aplikacji numerycznych o bardzo
zlokalizowanej
charakterystyce przebiegu programu. (Czytaj: "mnoz macierz przez
macierz, a potem
to samo tylko troche inaczej z kolejnymi macierzami"...)

--Marcin