UNIX98-pty, czyli nie tylko pró¿ne s³owa

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 16 Lut 1999, 21:17:25 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:

> zastosowaną B-). Nie mam jeszcze pełnej odbitki CVS-a z Gdańska
> pod ręką, więc nie jestem jeszcze w stanie samemu jej zastosować.
> Zresztą, ja raczej jestem od kodowania 8-).

Okidoki -- juz jest w CVS -- prosba do Jacka aby zaladowal to do KDE.

> Proszę również odpowiednio dostosować szkielet /dev i /etc/fstab
> oraz przed zastosowaniem tej łaty przeprowadzić odpowiednie modyfikacje
> samemu. Jest to dokładnie opisane w
> /usr/src/linux/Documentation/Changes.

He, he ... od Wrzesnia 1998 PLD jest dostosowane calosciowo
i we wszystkich szczegolach do takich rzeczy ...

BTW Do /etc/fstaba

pts	/dev/pts	devpts	gid=5,mode=600	0 0

To chlopaki od instalatora powinni 'wprowadzac' podczas instalacji

> A, jeszcze drobnostka proszę. Jeśli ktoś może, to proszę podżucic mi
> aktualnie w PLD sotsowane wersje screen i telnetd, wówczas w

Tzn tak jest w tej chwili jedna noramalna wersja telnet'a ze wsparciem dla
ipv6 (netkit-telnet-0.10+plomba-IPv6) oraz telnet z kerberosa V5 -- ten
jest na razie defaultowym ...

> nagrodę zostaną podobnie potraktowane jak kvt. Może być śmiało jako
> attachment, bo łącza ftp to kraju są raczej kiepskie i taniej mi wyjdzie
> przez skrzynkę pocztową. (Sorry, ale tak po prostu niestety jest.)

Dobra .. moze najpierw te X'owe skoncz sobie spokojnie, potem jezeli mozna
wyextrahuje odpowiednie fragmenty kodu i w attachu podesle ..
Screen ma juz wsparcie.

> Nie wiem też dokładnie co z Zvt, albowiem narazie jeszcze
> preferuję stanowczo KDE. Jeśli więc ktoś byłby na tyle uprzejmy podżucić
> mi

A Eterma -- najpotezniejszego i najpiekniejszego emulatora terminala pod
X'y tez obejzysz ? ;)
Bo jak tak to tez przygotuje przesylke ...

No .. probowac zawsze mozna ..
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin