UNIX98-pty, czyli nie tylko pró¿ne s³owa

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 16 Lut 1999, 22:59:23 CET

Wojciech Slusarczyk wrote:

> Okidoki -- juz jest w CVS -- prosba do Jacka aby zaladowal to do KDE.

Dziêki...

> He, he ... od Wrzesnia 1998 PLD jest dostosowane calosciowo
> i we wszystkich szczegolach do takich rzeczy ...

He he... muszê przyznaæ, ¿e coraz bardziej podoba mi siê to co robicie.
RedHat kontraktuje tylko programistów a zapomina chyba o porz±dnych
administratorach.

> Tzn tak jest w tej chwili jedna noramalna wersja telnet'a ze wsparciem dla
> ipv6 (netkit-telnet-0.10+plomba-IPv6) oraz telnet z kerberosa V5 -- ten
> jest na razie defaultowym ...

telnet-0.10 wali mi siê gdy próbujê go przeciagn±æ przez egcs-1.1.2.
Bêdê musia³ siê tym równie¿ chyba potroszczyæ....

> Dobra .. moze najpierw te X'owe skoncz sobie spokojnie, potem jezeli mozna
> wyextrahuje odpowiednie fragmenty kodu i w attachu podesle ..
> Screen ma juz wsparcie.

> A Eterma -- najpotezniejszego i najpiekniejszego emulatora terminala pod
> X'y tez obejzysz ? ;)
> Bo jak tak to tez przygotuje przesylke ...

Obje¿eæ obje¿ê, ale osobi¶cie uwa¿am, ¿e te wszystkie E-ty s± raczej
robione bez
smaku. Tysi±c razy wolê KDE lub zwyk³y gnome. Cholera, przecie¿ barko
ju¿ dawno
min±³, a ja preferujê techno :-).

> Zachêcam wiêc
>
> No .. probowac zawsze mozna ..

Druga ³ata jak± w³asnie wys³a³em powinna Ci nieco dalej pomóc...

--Marcin