lynx

Wto, 16 Lut 1999, 21:38:51 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> No czego sie czepiasz ..

To nie była zaczepka .. to było przypomnienie :)
[..]
> socks/kerberos/SSL/ipv6 .. tylko potem jeszcze ilosc kombinacji trzeba
> bedzie wyliczyc; bo jak ktos bedzie chcial miec SSL+ipv6+socks5 bez krb
> to tez taki np lynx-socks5-ipv6-SSL.*rpm bedzie potrzebny ....

A niech i taka kombinacja powstanie .. obym miał wybór :)
Tylko raczej nie w nazwie pakietu co w rewizji lub wersji (nazwę ustalił
autor źródeł i tu jak najmniej manilpulowania).

> Jak to ladnie rozwiazac ? Defaultowo powinnismy chyba dawac wsparcie do
> tych bajerow -- inni nie maja PLD ma i powinno miec i bedzie mialo ;)
> Biblioteki w 'base' to kilkadziesiat kilo ... cos z tym trzeba bedzie
> wymyslec ...

Jak będą takie alternatywne całe zbiory pakietów to baj def będzie mógł
być dialog w instalatorze który będzie się pytał o to do czego będę
chciał mieć wsparcie. Czyli _domyślnie będzie to co użytkownik_ przyszłego
systemu _będzie chciał mieć_ (ja nic o tym nie chcę wiedziec .. mam to
nawet już nie powiem gdzie ;)

Wszystko wg zasadzy "ja Ci radzę rób jak chcesz" ;)