lynx

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 17 Lut 1999, 11:25:34 CET

[wtorek, 16 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Mam go na 'warstacie' ale cos mi nie chce sie z sosks5 polinkowac -- tzn.
> ./configure wylazi z bledem ze nie moze prefixu ustalic dla niego
> dalem w
>
> %build
> if [ -d /etc/socks5 ]; then
> SOCKS5="--with-socks5=/usr/lib"
> fi
>
> i na koncu --with-libz $SOCKS5 a on sie na plecy wyklada ..
z socksami (mającymi support dla kerberosa5) jest taki problem,
ze wszystko co bedzie linkowane z biblioteka libsocks5.a będzie
musiało być zlinkowane z kilkoma bibliotekami kerberosa (i niestety
trzeba będzie ręcznie (w formie patcha) podawać z którymi) ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +