Letr[1]: Pewne zalecenie i jego przypomnienie

Śro, 17 Lut 1999, 19:01:13 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:
[..]
> Czyli w zasadzie jestesmy tego samego zdania. Jesli pakiet zezwala
> domyslnie na wybor pomiedzy termcap curses slang czy temu podobne, to
> wowczas preferujemy curses. Jesli natomiast pakiet wykozystuje
> uporczywie jakies features ze slang lub tp., no to lepiej narazie dac
> sobie z tym spokoj bo lepiej wysilki kierowac na istotniejsze sprawy.
> Natomiast gdy sie z czasem mialoby okazac, ze pakiety te zaczynaja sie
> wszawic, choc sa jednak mimo wszystko dosc istotne, no to zakasujemy
> rekawy i latamy...

OK. Jeżeli nie będzie dodatkowych uwag to prosiłbym o przyjęcie wniosków z
tej wymiany zdań jako wykładnię działania.

Co do uwagi Ziemka (nie ma sensu pisania drugiego listu) to tak jak
napisałem, że w pewnej części owo zalecenie co do terminfo i term libów
miało podłoże nie do końca formalne (raczej to była kwestia czucia końcem
nosa, że tak być powinno). Do tego momentu nie przeglądając slanga
uważałem tą biblioteke za do przyjęcia. W tej chwili doszły nowe fakty w
postaci tego co Marcin dołożył. W postaci jego opinii o term libach.
Myślę, że w tym wypadku głupio byłoby się trzymać dalej
"tylko/przedewszystkim slang". Oczywiście nikogo to dalej nie zwalnia z
podejmowania prób drążenia tematu dalej i o ile ktoś będzie w stanie
przedstawić jakieś inne powody (właśnie) natury technicznej to każda
zmiana w tej czy innej materii jest jak najbardziej możliwa.

Takie zmiany bedą możliwe o ile będziemy w stanie oderwać siebie samych
(swoich emocji) od własnych poglądów i ocen jakie wygłaszamy. O ile takie
rozwarstwienie będzie niejako programowe to mamy otwartą drogę do zmian ..
zmian w potencjalnie dobrym kierunku (technicznie udokumentowanym).

okej .. lets łerk :)