Karty sieciowe.

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Śro, 17 Lut 1999, 22:59:18 CET

On Wed, 17 Feb 1999, Piotr Grochowski wrote:

> Witam.
> Każdego, kto kiedykolwiek próbował konfigurować karty sieciowe pod linuxem
> (moduły) proszę o przeglądnięcie pliku będącego na ataczu pod kątem tamtej
> właśnie karty -- czy wszystko się zgadza, czy wszystkie parametry są
> obecne. Jeżeli znajdzie się jakiś błąd, lub czegoś brakuje, proszę o
> kontakt (na prova najlepiej).
>
> Jakby ktoś był ciekaw co to właściwie jest -- to od razu wyjaśniam, że
> jest to fragment instalatora.

Co do NE2000, nie wiem jak jest z novelowskim orginałen, ale klony
mają ardresy już tak od 0x200 (pamiętam jak kiedyć "posuwałem"
sund-blastera z 0x220 bo mi się żarł z kartą.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71