Karty sieciowe.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 18:46:42 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Piotr Grochowski wrote:

> Miałbym problem, żeby cokolwiek wysłać do was na CVSa -- z magellanem
> przykładowo łączę się przez Szwecję (!), i wywala mnie zanim nawet się uda
> zalogować.... Niestety łącza Kraków<->Szczecin są kijowe....
cvs jest na cenzor.zie.pg.gda.pl
A co do łącza Kraqw<->Szczecin to jak byłem u Was w ferie to łączyłem się
przez wawę (ale i tak ogromne lagi). Może sieć AGHu ma inny routing?

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project