Nowe na ftp.ps.pl + uwaga

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Czw, 18 Lut 1999, 16:33:52 CET

[środa, 17 luty 1999], Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> Sun, 14 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk pisze:
> Jeszcze tylko jedno pytanko: z którym gnome mc-4.5.12 się kompiluje
> (bo w gnome-0.30.1 nie znajduje libgnomeui/gnome-icon-text.h) i jaki
> jest status naszego gnome? Bo widzę u nas jakieś trzy tylko pakiety
> z 0.99.
W przypadku GNOME'a trzeba gonić za nowościami lub dać sobie spokój
;-)
Odpowiadając na twoje pytanie --- najnowsze mc powinno się
kompilować z najnowszym GNOME'em i tyle.  A co do pakietów w PLD ---
zajrzałem tam przed chwilą i faktycznie cosik ich mało --- czy Wojtek
mógłby powiedzieć dlaczego? ;-)

--
Paweł Gajda