Nowe na ftp.ps.pl + uwaga

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 18 Lut 1999, 17:28:26 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Pawel Gajda wrote:

> W przypadku GNOME'a trzeba gonić za nowościami lub dać sobie spokój
> kompilować z najnowszym GNOME'em i tyle.  A co do pakietów w PLD ---
> zajrzałem tam przed chwilą i faktycznie cosik ich mało --- czy Wojtek
> mógłby powiedzieć dlaczego? ;-)

Poniewaz nie bylo ich wszystkich(zdatnych do kompilacji)  CVS jak robilem
GNOME .. W tej chwili mam pelne rece roboty w zwiazku ze zmianami w pamie,
setupie filesystemie, kerberosie, logrotate, shadow itp -- i nie zajme sie
tym ... przez najblizszy czas dopoki wszystko nie bedzie gralo ze soba.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin