rc-scripts

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Czw, 18 Lut 1999, 17:20:38 CET

[czwartek, 18 luty 1999], Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):

> trzeba ;> z tego co widzę nikt się rc-scriptsami nie zajmuje (poza zmianami
> Grześka w /etc/sysconfig/network-scripts). trzeba przedewszystkim
> skrypty i z ftp doprowadzic do stanu jednolitego bo jak narazie roznia sie
> dosc znacznie (jesli chodzi o obsluge ipv6)

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? Co trzeba z czym doprowadzić do
jednolitego stanu ?
Poco wkładasz do cvs'a diff'y zamiast poprawione pliki ?
W tej chwili to nie wiem za co się wziąć, ponieważ nie wiem czy te diffy
mają być zaaplikowane czy nie.
Kto oprócz Ciebie i Grześka zajmuje się tymi skryptami ?

Pozdrawiam
Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak