rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Czw, 18 Lut 1999, 19:10:53 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Artur Frysiak wrote:

> Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? Co trzeba z czym doprowadzić do
> jednolitego stanu ?
> Poco wkładasz do cvs'a diff'y zamiast poprawione pliki ?
 zgadzam sie ;-)

> W tej chwili to nie wiem za co się wziąć, ponieważ nie wiem czy te diffy
> mają być zaaplikowane czy nie.
> Kto oprócz Ciebie i Grześka zajmuje się tymi skryptami ?

Nie wiem. Chyba nikt ;-(

Moim zdaniem, lepiej by bylo zostawic to ipv6 jakie jest w cvs'ie.
Pominawszy to ze troche przy nich mieszalem, sa to skrypty Bierignera w
wersji 2.41, te w develu to 2.39.
Rzeczywiscie pomieszalem te skrypty tak zeby uzywaly iproute Kuznietsova
poniewaz IMHO tak jest lepiej. Mozna nazywac tunele tak jak sie chce a nie
sitN, nie trzeba tracic adresow na link oraz takie przynajmniej mialem
wrazenie, latwiej ustawia sie routing na nich. Pozmienialem tez format
plikow konfiguracyjnych, gdyz (znowu IMHO) brardziej odpowiada ukladowi o
ktorym pisalem wyzej.
Nie bede sie upieral ze to ma zostac w ten sposob, zreszta i tak nie mam
teraz mozliwosci bawienia sie z tym.

> Pozdrawiam
> Wiget

Grzegorz Stanislawski