Karty sieciowe.

Czw, 18 Lut 1999, 19:32:05 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> CVS jest w Gdansku u kloczka ;-)
> Zreszta mam ten sam problem. Moze ktos z centrum kraju zamontowalby dla
> nas jakies simpleproxy?

Jak łącze startowało to pamiętam, że było jednym z lepszych (lepsza
łaczność 3miasto<->Crack niż 3miasto<->Wawa). Przypuszczam, ze to jest
kwestia tego, że obecnie NASK i POL34 reorganizują swoje sieci (i się żrą
przy tej okazji na poziomie szefostwa .. kolejna przepychanka na górze) po
kolejnym odpływie ludzi z NASK i POL34 nowi znowu się muszą uczyć (kiedy
oni wreszcie wpadną na to, żeby swoim administratorom płacić ludzkie
pieniądze). Tak czy inaczej widze dość szybkie rozwiązanie w postaci
podsyłania mi tego co pokazuje mrt na drodze jakiś_punkt <-> 3miasto,
które to próbki drug z czasami i stratami pakietów bądę puszał na
pl-admins (gdzie ludzie z NASK, POL34, TPNET i innych dogadują się po za
plecami szefów mając na uwadze raczej to to żeby to się jakoś kręciło).
Chyba że są tu jeszcze inne osoby które mają dostęp do tej listy.
Zazwyczaj jest to kwestia jakiś drobnych poprawek w konfiguracji BGP.