Karty sieciowe.

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Pią, 19 Lut 1999, 13:32:14 CET

Piotr Grochowski wrote:

> Miałbym problem, żeby cokolwiek wysłać do was na CVSa -- z magellanem
> przykładowo łączę się przez Szwecję (!), i wywala mnie zanim nawet się uda
> zalogować.... Niestety łącza Kraków<->Szczecin są kijowe....

Co do łączności z magellanem i w ogóle z całą PS to poczekajcie jeszcze jakiś
miesiąc - gwarantuję poprawę i to widoczną ... :)

Pozdrawiam,
Andrzej

PS. Poprawa widoczna będzie szczególnie dla ludzi podłączonych przez POL34 ...

--
email: dzemik w ps.pl