rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 19 Lut 1999, 13:40:34 CET

On Thu, 18 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mam poprostu pytanie .. czy nie dałoby się tego tak zrobić żeby na
> podstawie tego jak jest opisane IP w pliku np.
> /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0
> dało się stwierdzić czy podnosimy międzymordzie ipv4 czy ipv6 cz ymoze
> tunel (w przypadku pierwszej pary rozrózninie może być proste IP ipv4 ma
> tylko kropki i cyfry, a IP ipv6 cyfry [a-f] i ":", a w przypadku tunelu
> zapewne tyeż dałoby się to jakoś prosto rozróżnić).
>
> Poprostu proszę o zastanowienie się nad tym.

Myslalem o tym juz jakis czas temu, zaczolem juz nawet to robic.
problem jaki na raze widze to nazywanie interfejsow, nie chcial bym
utracic tej wlasciwosci.
Do tego tez dochodzi problem kolejnosci "wstawania" interfejsow. Tunele
musza wstac po eth0 co w przypadku gdy nazwa tunelu zaczyna sie na "a"
moze byc problemem ;-)

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski