identd - bug czy feature?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 19 Lut 1999, 16:04:34 CET

[piątek, 19 luty 1999], Pawel Gajda napisał(a):

> hej
>
> Mam problem z tym identd.  Ciągle się toto rozmnaża w ilościach
> nieprawdopodobnych, nie chce samo z siebie umierać (trzeba mu
> pomagać) i dość szybko konsumuje cały czas procesora.  Dzisiaj
> miałem load bliski 20! Przy dwóch użytkownikach zalogowanych, z
> których obydwaj nic szczególnego nie robili.
> Pakiet pidentd-3.0.1-1d
już pisałem o tym na liście
jak dla mnie to pident 3.0 > /dev/null no chyba, że pojawiła się wersja z
bugfixami

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +