Plomba na sosne

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 17:25:52 CET

On Tue, 16 Feb 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Wojtek, mi nie chodzi o numerek, ale o fakt ze takiego czegos
> nie powinno sie wkladac do dystrybucyjnego jadra. Tym bardziej
> bez nalezytego i "widzialnego" udokumentowania tego typu ficzera.
>
> A jesli juz ma byc, to przede wszystkim konfigurowalny via /proc
> i WYlaczony 'baj default'.
Ja moge dorobic sprawdzanie czy ping/traceroute/mtr/inne tego typu
prtogramramy maja suida i odpowiednie echo > /proc/costam a ty dorob
obsluge tego w procfs...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project