Plomba na sosne

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 19 Lut 1999, 19:40:28 CET

On Fri, 19 Feb 1999, Marek Obuchowicz wrote:
> Ja moge dorobic sprawdzanie czy ping/traceroute/mtr/inne tego typu
> prtogramramy maja suida i odpowiednie echo > /proc/costam a ty dorob
> obsluge tego w procfs...
Noł, noł, noł, noł ! Zalozeniem tego podejscia jest _zmuszenie_
uzytkownika do zapoznania sie z tym co to jest i _swiadome_ wlaczenie
tego ficzera. W przeciwnym razie w ogole nie widze sensu wkladania
tego do procfs.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."