ghostscript + fnlib

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 19 Lut 1999, 17:24:10 CET

[...]
A co z cahngelogami w stylu:
kiedyswtam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.100
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.99
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.98
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.97
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.96
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.95
kiedystam ktostam
* Upgraded to junk-2.1.94

itp?

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project