ghostscript + fnlib

Pią, 19 Lut 1999, 20:28:41 CET

On Fri, 19 Feb 1999, Marek Obuchowicz wrote:
[..]
> [...]
> A co z cahngelogami w stylu:
> kiedyswtam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.100
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.99
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.98
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.97
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.96
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.95
> kiedystam ktostam
> * Upgraded to junk-2.1.94

> [...]

Jak kto chce. Ja uważam niemniej, że jeżeli ktoś nawet jakieś bzdury
wprowadził to nie mi za to świecić oczami i nie chcę być czyimś
sumieniem :>
Tak czy inaczej my nie powinniśmy dodawać wpisów kiedy i kto zrobił update
bo to nie ma sensu. W przypadku dobrze zrobionego speca wymienia się tylko
numerek wersji. Każda inna zmiana jest niepotrzebna. Na potrzeby
udokumentowania przy okazji, której wersji ktoś wprowadził zmianę w samej
konstrukcji speca kiedy zaproponowałem kiedyś z Karialainenem, żeby wpisy
robić w stylu:

* <date> Who <who w host>
  [vewsion-revision]
- entry1,
- entry2,
.

Co się dość szeroko przyjeło i widać to nawet w rh-contrib.
Czyli tak jak to najczęściej obecnie widać w obecnych specach.