instalator

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Sob, 20 Lut 1999, 02:09:51 CET

Witam wszystkich (serdecznie :) )

Nie bede ukrywal, ze jestem tu nowa osoba - o PLD slyszalem juz od
jakiegos czasu, lecz dopiero kilka dni temu przyjrzalem sie temu
projektowi powazniej.
Tyle tytulem wprowadzenia :)

Teraz pytanie: czy ktos pracuje juz nad jakims instalatorem?
Jesli jeszcze nie, to w miare swoich skromnych mozliwosci, sprobowalbym
sie zajac tym problemem - mam ogolna idee i sporo zapalu :)

Osobiscie podoba mi sie jeden z patentow instalatora Debiana 2.0
- wszystkie funkcje dostepne z jednego menu. Usuwa to przynajmniej
jedna zmore instalacji: "o cholera, to nie ta opcja... a cofnac sie nie
mozna... :(".

Pozdrawiam
Aniou

PS. gdyby ktos odpowiadal mi przed poniedzialkiem, bardzo prosze o
kopie na pkmeyer w polbox.com - w weekend nie mam dostepu do sluzbowego
konta :(