instalator

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 20 Lut 1999, 05:06:52 CET

On Sat, 20 Feb 1999, Piotr Meyer wrote:

> Witam wszystkich (serdecznie :) )
>
> Nie bede ukrywal, ze jestem tu nowa osoba - o PLD slyszalem juz od
> jakiegos czasu, lecz dopiero kilka dni temu przyjrzalem sie temu
> projektowi powazniej.
> Tyle tytulem wprowadzenia :)
>
> Teraz pytanie: czy ktos pracuje juz nad jakims instalatorem?
> Jesli jeszcze nie, to w miare swoich skromnych mozliwosci, sprobowalbym
> sie zajac tym problemem - mam ogolna idee i sporo zapalu :)
>
> Osobiscie podoba mi sie jeden z patentow instalatora Debiana 2.0
> - wszystkie funkcje dostepne z jednego menu. Usuwa to przynajmniej
> [...]
Ludzie pracuja nad instalatorem, maja liste dyskusyjna:
pld-install w mailbox.tuniv.szczecin.pl (zapisz sie).

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project