Pytanka

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 20 Lut 1999, 14:27:19 CET

On Sat, Feb 20, 1999 at 02:14:01PM +0100, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Nie wiem, może to się zmieniło już ale do tej pory to było
> http://www.shadow.eu.org/PLD

Jakoś nie znalazłem tam nawet odnośnika do cvsweb (a zdaje się że coś
takiego działa na potrzeby PLD), więc sądziłem, że gdzieś jest coś
aktualniejszego.

Pozdrowienia,
          Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !