Pytanka

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Sob, 20 Lut 1999, 15:58:31 CET

Jacek Konieczny wrote:

> Jakoś nie znalazłem tam nawet odnośnika do cvsweb (a zdaje się że coś
> takiego działa na potrzeby PLD), więc sądziłem, że gdzieś jest coś
> aktualniejszego.

Być może jest w CVS'ie - nie wiem, szybciej Kloczek będzie mógł coś na
ten temat powiedzieć ... A co do aktualności naszego WWW to rzeczywiście
nie jest z tym najlepiej (linki dla devel'a na magellan'a zamiast na
ftp.ps.pl, błędne odnośniki do archiwum listy itp.) - będzie trzeba
ścignąć Pawła Gajdę ... ;)

Pozdrawiam,
Andrzej

--