PLD - wrażenia ogólne

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Sob, 20 Lut 1999, 17:22:32 CET

[sobota, 20 luty 1999], Jacek Osiecki napisał(a):

> Witam!
>
> A tak ogólnie to wrażenia jak najlepsze - wszystko w miarę nieźle działa,
> ładnie wygląda startowanie demonów (tylko dlaczego cron i lpr nie pokazują
> tych "[BUSY]" dokładnie tam, gdzie pozostałe?)...
Bo jeszcze nie zostały przystosowane do współpracy z nowymi rc-scriptsami

> Teraz przekompilowuję rzeczy, żeby nie miały kerberosa - jakieś dziwne to
> ustrojstwo. A właśnie - gdzie jest telnetd? Bo ja widzeę tylko w kabanosie :(
Tylko w "kabanosie" i w telnet6 (użyj tego z telnet6) ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +