PLD - wrażenia ogólne

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 20 Lut 1999, 17:09:12 CET

On Sat, 20 Feb 1999, Jacek Osiecki wrote:

> 1. Czy to ja coś zawaliłem, czy rzeczywiście katalog /dev/ ma uprawnienia 700?
>    Troszkę to jest, że tak powiem, niewygodne...

O... hm chyba cos zwalone tam jest .. normalnie ma 755 .. albo w
filesystemie... ale raczej nie .

> 2. Nie mogę doprowadzić do działania ssh:
Problm jest taki ze trzeba przekompilwac bez wsparcia dla ipv6 -- mowilem
Ci zebys wywalil ostatni i trzeci od konca patch ... i kompilowal z
--disable-ipv6 ... cos one tam mieszaja ;(

> Co więcej: dlaczego ssh pyta o hasło, chociaż u roota jest mój klucz rsa
> wpisany do "authorized_keys"?
?
Logowanie na roota zostalo defaultowo zablokowane ..

> 3. Gdy jako user startuję X-y, to komendy umieszczone w ~/.Xclients
>    uruchamiają się dopiero po ok. 15-20 sekundach. Czym to jest spowodowane?
Nie wiem ..

> oot w powercomp /etc]# ncftp
> ncftp: error in loading shared libraries: /usr/lib/libreadline.so.3:
> undefined symbol: BC
Tia mialem starego readline w systemie juz poprawiam ..

> 6. /etc/X11 też ma ustawione atrybuty 700. "Trochę" to przeszkadza... A może
>    coś zawaliłem?
Blad ... zaraz zerkne czy w X'ach ..

> A tak ogólnie to wrażenia jak najlepsze - wszystko w miarę nieźle działa,
> ładnie wygląda startowanie demonów (tylko dlaczego cron i lpr nie pokazują
> tych "[BUSY]" dokładnie tam, gdzie pozostałe?)...

Bo gdyby bylo to i jeszcze kilka rzeczy to na p.c.o.l i innych listach
znalazl bys informacje o oficjalnym wydaniu PLD ...

> Teraz przekompilowuję rzeczy, żeby nie miały kerberosa - jakieś dziwne to
> ustrojstwo. A właśnie - gdzie jest telnetd? Bo ja widzeę tylko w kabanosie :(

Daj sobie spokoj chwilowo z nim -- za jakies 72 godziny wpadnie na
ftp.ps.pl poprawiony piesek + kilkanascie innych rzeczy ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin