filesystem

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 21 Lut 1999, 15:41:46 CET

On Sun, 21 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> /etc/X11 i /usr/src są chyba niczyje.
Zaraz zerkne .. i poprawie ..

> /var/spool/mail ma prawa 775 i root.mail, przez co skrzynki pocztowe są
> narażone na zniszczenie, jeśli MUA nie są sgid mail. Czy to jest świadome,
> tzn. wszystkie MUA powinny być sgid mail? Alternatywnym rozwiązaniem jest
> 1777 ma /var/spool/mail (wiem, że niektórym się to nie podoba).

Tia .. no mailx burzy sie o zakladanie locka w tym podkatalogu wiec ma
sgid, pine nie ma -- burzy sie ale dziala, mutt tez dziala ..

1777 to odpada w przedbiegach ..
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin