filesystem

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Nie, 21 Lut 1999, 16:37:47 CET

On 99.02.21 Wojciech Slusarczyk pressed the following keys:

> Zaraz zerkne .. i poprawie ..

> Tia .. no mailx burzy sie o zakladanie locka w tym podkatalogu wiec ma
> sgid, pine nie ma -- burzy sie ale dziala, mutt tez dziala ..

Ale muttowi spokojnie można zewnętrzny program do lockowania zostawić
setgid, jest na tyle mały i nieskomplikowany, że można go obejrzeć z każdej
strony.

Gad

--
----------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Cyber Service>--
--[Fact that you're paranoid doesn't imply that THEY don't follow you.]--