Pytanka

Nie, 21 Lut 1999, 21:59:05 CET

On Sat, 20 Feb 1999, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Być może jest w CVS'ie - nie wiem, szybciej Kloczek będzie mógł coś na
> ten temat powiedzieć

Dokładnie .. jest w /PLD_www_res/cvsweb/cgi-bin/cvsweb.

> ... A co do aktualności naszego WWW to rzeczywiście
> nie jest z tym najlepiej (linki dla devel'a na magellan'a zamiast na
> ftp.ps.pl, błędne odnośniki do archiwum listy itp.) - będzie trzeba
> ścignąć Pawła Gajdę ... ;)

Każdy kto uważa, ze ma coś do dodania/poprawienia może próbować szykować
zasoby w PLD_www_res/{main,cvsweb}. W najblizszym czasie powinna tam
trafić już mocno zaawansowana dokumentacja dotycząca robienia pakietów i
szczegółów jakie obecnie przyjeliśmy za obowiązujące standardy na potrzeb
PLD jakie zrobił Michał Kuratczyk i dokumentacja użytkowania cvs
(Sergiusz) która została zrobiona na podstawie list instrukcji jaki
wysłałem na listę PTM (to jest i tak do dalszego rozwijania i
poprawiania).
Zresztą zasoby do speców zaraz dodam (będą w
/PLD_www_res/main/spec) i będzie w razie czego mozna dalej je poprawiać.

Tak czy inaczej zastoju tu dużego nie ma. Trzeba podokańczać to co juz
jest porobione lub jest robione.

W tej chwili brak jest jrdnego .. jakiegoś w miarę rozsądnego i
jednolitego projektu stylistycznego dla stron PLD. Treść jaka tą formę ma
wypełnić jakoś powoli powsztaje.