Pytanka

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Sob, 20 Lut 1999, 16:21:31 CET

http://cenzor.zie.pg.gda.pl/cgi-bin/cvsweb/

> Być może jest w CVS'ie - nie wiem, szybciej Kloczek będzie mógł coś na
> ten temat powiedzieć ... A co do aktualności naszego WWW to rzeczywiście
> nie jest z tym najlepiej (linki dla devel'a na magellan'a zamiast na
> ftp.ps.pl, błędne odnośniki do archiwum listy itp.) - będzie trzeba
> ścignąć Pawła Gajdę ... ;)
Wszystkie strony są w CVSie tylko chętnych do ich obróbki nie ma ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +