Kolejna łata.

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 22 Lut 1999, 16:06:46 CET

On Sun, Feb 21, 1999 at 09:41:03PM +0100, Marcin Dalecki wrote:
> Klejna drobna korrekta. Otóż dalece nie każda wersja programu echo
> interpretuje poprawnie sekwencję escape \e. Cóż to za problem jednak
> wstawić zamiast tego po prostu \033?
Widzę tu ostatnio na liście wysiłki, aby nasze rc-scripts były
kompatybilne z innymi systemami/shellami itp.
Po co? Skoro one są tylko dla PLD. Tu należy jak najbardziej wykożystać
to co mamy.
Również pomysł wykożystania ksh zamiast bash mi się nie podoba.
Większość z nas długo uczyła się wszystkich trików, które umożliwia
bash. I czemu mamy z nich rezygnować. Nie sądze, żeby zmana shella
widocznie przyspieszyła pracę systemu. Bash i tak musi być, bo zawsze
jakiś użytkownik zechce (jakiś niewdzięcznik, jak np. ja).

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !