filesystem

Pon, 22 Lut 1999, 20:26:30 CET

On Mon, 22 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]
Co do zmian to filesystem już nie musisz zmieniać ;>
Tak czy inaczej resztę zmian można już wprowadzić i nie oznacza to, że od
razu powstają pakiety :)

> Ja wpadlem i IMHO tak powinno zostac %ghost idzie w %files i %post
> 'pwconv' ...

To chyba też nie jest to. Zakładasz, że system może być bez shadow. IMHO
/etc/shadow powinno być instalowane przez shadow. Przy update tego pliku
musi być używany ten programmik z Debiana.