sendmail z devel

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Pon, 22 Lut 1999, 21:29:48 CET

[czwartek, 04 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> ... Jak testowalem w grudniu fragmenty instalatora chlopakow to jedna
> rzecz mnie zmartwila a mianowicie w okienku "dialogowym" pakiety ktore sie
> instalowaly i mialy w %post echo Ble,ble,ble ...
>
> wywalaly pieknie te komunikaty na konsole ... zasmiecajac ja ...

Jak na razie tak musi być. Proponuje zadowolić się
echo ble ble ble ble 1>&2
wszystko co jest wypisywane do stderr jest przekierowywane do pliku.

Właściwie to dało by się zrobić tak żeby i stdout z instalacji paietów był
przekierowany do pliku ale wymaga to strasznego rzeźbienia

PS: ... że co, że z takim refleksem to się nawet na szachistę nie nadaję? :)

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl