sendmail z devel

Czw, 4 Lut 1999, 10:23:41 CET

On Thu, 4 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]
> Czy zagladales moze na ftp.ps.pl czy CVS bo mam wrazenie ze na jkims
> starym patchu czy zrodlach sendmaila probujesz zrobic pakiet ...

No włąśnie ja otym, że te dwa patche z tych źródeł się różnią :)
[..]

> Tam jest cos takiego jak -ODaemonPortOption i nie kazdy bedzie chcial
> tego uzywac... zatem moze wywalic ta wstawke i wtedy suma kontrolna i
> wielkosc sie nie bedzie zgadzala ...

Takie rzeczy można zrobić na /etc/sysconfig/sendmail bez zmieniania tego
skryptu rc.

> Dziala u Ciebie %ghost ? Bo zdaje sie 5-6 postwo puszczalem w sprawie
> rpm-2.5.5 + makra %ghost ...

No działa :|
Znaczy się w takim razie prawdopodobnnie błąd wynikający ze środiska
kompilacji (glibc ?). Zaglądałeś na rawhide ?

> ... Jak testowalem w grudniu fragmenty instalatora chlopakow to jedna
> rzecz mnie zmartwila a mianowicie w okienku "dialogowym" pakiety ktore sie
> instalowaly i mialy w %post echo Ble,ble,ble ...

Możnaby puścić sugestię do RH żeby dali przekierowanie w instalatorze
komunikatów do /dev/null. Niemniej w tym wypadku instalator bedzie nas
włąsny czyli takie pzrekierowanie nie powinno stanowić kłopotu, a
komunikat tu czy tam w niektórych jak ten przypadkach moze być
przydartny. Tylko chłopaki od instalatora dobrze żeby pamietali żeby takie
przekierowanie dodać (prośba).