libtermcap

Piotr Czerwinski pius w ceti.com.pl
Wto, 23 Lut 1999, 00:10:47 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
>          ^^^
> Przepraszam ale to uważam, że jest śmieszne i trącące wygłupianiem się.
> Wersja 1.0 powinna być zarezerwowana dla pierwszej działającej
> dystrybucji .. a takowa jeszcze _nie powstała_. Nadal jesteśmy gdzieś na
> etapie 0.2 .. no może 0.3.

W takim razie przepraszam. Powyższe absolutnie nie było skierowane
na ośmieszenie [czego|kogo]kolwiek. Po prostu kilka razy spotkałem
się z określeniem PLD-stable jako wersji 1.0, a PLD-devel jako 1.1
i byłem przekonany, iż jest to oficjalnie akceptowane i używane.
Zawarość /etc/issue też może być w tym wypadku myląca.
Kajam się zatem i obiecuję poprawność nazewnictwa w przyszłości ;)

Pozdrawiam,
Piotr