libtermcap

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 23 Lut 1999, 09:24:24 CET

On Mon, 22 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

>          ^^^
> Przepraszam ale to uważam, że jest śmieszne i trącące wygłupianiem się.
> Wersja 1.0 powinna być zarezerwowana dla pierwszej działającej
> dystrybucji .. a takowa jeszcze _nie powstała_. Nadal jesteśmy gdzieś na
> etapie 0.2 .. no może 0.3.

?
Nie przesadzaj ... 1.0 bylo zarezerwowane dla stable dystrybucji 1.1
dla devel ... W grudniu to bylo juz 1.1 (pre) dla PLD-devel i nie sadze
abysmy sie cofneli ponownie do 0.2 czy 0.3 ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin