Kolejna łata.

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 23 Lut 1999, 16:29:25 CET

[wtorek, 23 luty 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Dzieki za powiew swiezosci to tej nudnej juz dyskusji.
>
> Caly problem z tym ksh polega na tym ze Marcin najpierw cos robi a potem
> mysli. Nie widze innego wytlumaczenia na zm,iane wszystkich wpisow
> #!/bin/sh na #!/bin/ksh a za tym zmuszenie _wszystkich_ ktorzy beda
> instalowac rc-scriptsy na doinstalowanie ksh ZAMIAST slinkowiania u siebie
> /bin/sh -> /bin/ksh.
aktualnie rc-scriptsy mają wszędzie /bin/sh, są ready dla ksh (\e zamienione
na \033 i wyciete w function ble() nawiasy) + requires: /bin/sh

pozostaje wykonanie praktyczne pomyslu z /etc/sysconfig/shell jako plikiem
konf. zawierajacym ktory jest podstawowym shellem, (np.
BASE_SHELL=/bin/bash (defaultowo a kazdy kto chce ksh to sobie zmieni))
a we wszystkich rpmach
z powlokami ma byc w %pre cos w stylu

if [ -r /etc/sysconfig/shell ]; then
. /etc/sysconfig/shell
	if [ -n "$BASE_SHELL" ]; then
	ln -sf $BASE_SHELL /bin/sh
	fi
fi

> Nastepny tekst do Marcina:
>  Czlowieku, ta narosl ktora masz na szyi to glowa, skoro juz ta tam masz
> to warto by ja bylo uzyc (przynajmniej czasem).
Marcin - mam małą prośbę: nie odpisuj ... (bo znów będzie wojna), a Ty
Grzesiek też byś się trochę opanował :)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +