Kolejna łata.

Wto, 23 Lut 1999, 19:49:16 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:
[..]
> Caly problem z tym ksh polega na tym ze Marcin najpierw cos robi a potem
> mysli. Nie widze innego wytlumaczenia na zm,iane wszystkich wpisow
> #!/bin/sh na #!/bin/ksh a za tym zmuszenie _wszystkich_ ktorzy beda
> instalowac rc-scriptsy na doinstalowanie ksh ZAMIAST slinkowiania u siebie
> /bin/sh -> /bin/ksh.

Moment moment .. z przeróbek #!/bin/sh na #!/bin/ksh Marcin się wycofał i
to już kolejnym liście po tym jak zaproponowałem korektę podejścia do tej
zmiany.

Ważne jw tym wypadku jest żeby dać szansę ksh robienia za /bin/sh.
_To jest faktyczną istotą tej zmiany_.
Przeróbki #!/bin/sh na #!/bin/ksh nie mają sensu choćby najmniej ze
względu na autoconf.